centrumkyrkanbjuv.png

Equmenia Bjuv

Barn och ungdomsarbetet i Centrumkyrkan bedrivs av Equmenia Bjuv, som är ansluten till Equmenia. Equmenia Bjuvs grupper är öppna för alla. Arbetet har som målsättning att ge intressanta fritidssysselsättningar, berikande gemenskap, möjlighet till engagemang samt en djupare inblick i vad Kristen tro är. Arbetet är uppdelat i olika grupper där alla barn och ungdomar kan finna sin plats. Deltagaravgiften i Equmenia Bjuv är 200 kr per termin. Detta berättigar till deltagande i en eller flera grupper. Alla medlemmar är också olycksfallsförsäkrade. Allt arbete inom Equmenia Bjuv sker på frivillig basis. Du kan stödja arbetet genom att sätta in en gåva på Equmenia Bjuvs bankgiro 394-8452 Har du några frågor om någon av våra aktiviteter så kontakta gärna vår ordförande, se mer under KONTAKT.

tonår logga.jpg

Tonår

Vi välkomnar alla som går i sexan eller mer till en härlig termin med Tonår! Varje fredag kl.19.00-00:00. Det blir aktiviteter, fika för en tia och härliga andakter.

Välkommen!

centrumkyrkanbjuv-scout.png

Scout

Equmeniascout Bjuv jobbar för äventyr både i stor och liten skala, både i stads- och skogsmiljö. Vi har i 80 år gett barn och unga en mer spännande fritid genom vår verksamhet. Hos oss finns ingen avbytarbänk, här är alla välkomna precis som de är.

Välkommen!

Program VT 2024